🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلهره

(ثبت: 233257) آبان 16, 1399 

 

بوسیدمت با دلهره، چشمان تو آشوب شد
احساس نابم لحظه ای ، در خویشتن سرکوب شد

با خود گمان کردم که لب، شعری شود تو قافیه
افسوس شعرت تلخ شد، اشعار من مغلوب شد

رفتی و غایب گشته ای، از دید چشم خسته ام
چشمم نگر ابری شد و، من گونه ام مرطوب شد

ای کاش ناز خویش را کمترکنی با لیلی ات..!
دیدی که لیلی مردنش، در هر غزل مکتوب شد

#ل هدایتی

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. حسین شیرکوند

    آبان 16, 1399

    👏👏👏👏👏
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مهدی علیکاهی

    آبان 16, 1399

    بسیار زیبا 👍👍👏

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 16, 1399

    سلام زیباست شادکام باشید🌿💐🍃🙏🌹

  4. رسول رشیدی راد

    آبان 17, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  5. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    ” رفتی و غایب گشته ای، از دید چشم خسته ام ”

    سلام مهربانوی جان
    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها
    ❤️❤️🌸🌸
    قلمتان همواره سبز و نویسا جانم
    مانا باشید و موفق💐🙏

    • لیلا هدایتی

      آبان 30, 1399

      افتخاریست مزین شدن مطالب بر چشمان شما

  6. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها مهر بانو
    خرسندم از قلم ات در سایت می خوانم
    غزل زیبائی بود آفرین
    امیدکه نویسان و شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • لیلا هدایتی

      آبان 30, 1399

      استاد بسیار خوشحالم که سعادت دارم واژه های ضعیفم توسط شما دیده میشود

  7. سعید محمودی

    آبان 28, 1399

    خیلی زیباست.
    لذت بردم از خواندن آن
    سلامت، شاد و مانا باشید.

  8. دی 2, 1399

    🌹🌷🌺🌸💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا