🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میل قمر

(ثبت: 232102) مهر 9, 1399 

(میل قمر)

من از دلواپسی های، دلم ، هر شب خبر دارم
نه صبری بر دلم مانده نه نوری در بصر دارم

من از نسل سلیمانم و یا از نسل کنعانم
نمی دانم چرا هر شب، چنین میل قمر دارم

خلایق جمله خوانندم ، به رندیِ خراباتم
خرابات ار مغان باشد دگر از وی حذر دارم

الا ای شیخ شیرازی دری را بسته ای بگشا
غزل را گفته ای جانا که من چشمی بدر دارم

دو چشم خویش بگشودم که بینم روی زیبا را
نگفتی چشم بر بندم که قلبی پر شرر دارم

الا ای مرغ خوش آوا بخوانش دم بدم امشب
اگر شه بیت اشعارم دو چشمم بر سحر دارم

غزل از دست ژولیده به تنگ آید چرا هر شب
خدایا عاشقی هستم و عشقی را به سر دارم

#_کیهان_ژولیده_انارکی

@keyhanzholideh66
۹۹/۷/۷

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. علی معصومی

    مهر 9, 1399

    👏🌺🌺🌷🌺
    احسنت
    ◇◇◇◇
    خلایق جمله خوانندم ، به رندیِ ” و خراباتی”

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 9, 1399

    خلایق جمله خوانندم ، به رندیِ خراباتم
    خرابات ار مغان باشد دگر از وی حذر دارم

    درودها استاد گرامی
    🌷🌷🌷👏👏👏

  2. جواد مهدی پور

    مهر 9, 1399

    درود بر شما

    زیبا ست

    💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا