🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل بکتاش آبتین

(ثبت: 254605) دی 16, 1401 

 

باران! ببار بر گِلِ بکتاش آبتین

شعر سپاه گُل باش!

بر آتش

همچون گلاب

شکیبا و سترگ باش چونان

دل بکتاش آبتین

خون در تکاپوست.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 16, 1401

    سلام
    ظاهرا ایشان بر اثر کوید درگذشتند کوید خیلی ها را مبتلای خود نمود و شنیدم سویه و موج جدیدی در راه ممکن است باشد خداوند همه را مصون دارد الهی آمین

    • طارق خراسانی

      دی 16, 1401

      سلام سیاوش عزیز
      بله زنده یاد آبتین دچار کرونا شد
      به درمانش نکوشیدند تا نفس های آخر را داشت می کشید
      دیگر اعزام وی به بیمارستان بی فایده بود.

    • سلام و درود
      و البته از این “ظاهرا” ها،
      بی شمار دیده ایم و با این رویه، فعلا پایانی برایش مورد تصور نیست.

  2. مهرداد مانا

    دی 16, 1401

    سلام
    بکتاش اگر به موقع خدمات درمانی دریافت می کرد الان در کنار ما بود .

  3. طارق خراسانی

    دی 16, 1401

    سلام و درود

    خدا آن شاعر و نویسنده و انسان بسیار خوب را رحمت کند.
    جانش شاد
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام و درود و سپاس از لطف نظر شما بزرگوار
      روان شان شاد
      🌿🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌿❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا