🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل تش هیته (تقدیم به مادر مهربان که چهل روز در بین ما نیست)…

(ثبت: 246056) اسفند 19, 1400 

دل تش هیته …

مامان بوین ته وسه دل تش هیته
امه خنده خشی ، منزل تش هیته
دیگه بی ته ، بهار ماره نخوامبه
لت و لتکا ، گل و بلبل تش هیته

مادرم نگاه کن دلم از دوری تو آتش گرفت و خنده و خوشحالی ما تمام شد.
دیگر بهار برای من معنی ندارد و باغ و صحرا و گل و بلبل تمام شده است.

روحش شاد و یادش گرامی

لتکا: باغ ته وسه: برای تو بوین: نگاه کن تش: آتش

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1400

    سلام، خدا بیامرزه
    اَی تسلیت گمی.
    شمه بَهیتِ دلِ بِلاره

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 19, 1400

    🌸🏵️🌺🌸🏵️🌺🌸

  3. اسفند 19, 1400

    سلام روحشان شاد

  4. فریبا نوری

    اسفند 19, 1400

    درود جناب میرحمزۀ گرامی
    روح مادرتان شاد
    🌷🌷🌷🌷

  5. محبوبه سرجوقیان

    اسفند 20, 1400

    سلام و عرض تسلیت جناب میر حمزه گرانقدر

  6. با سلام و عرض ادب
    بدينوسيله از كليه دوستان و شاعران گرامي كه با پيام هاي تسليت خود با اینجانب ابراز همدردي نمودند و باعث شادي روح آن مرحومه گشته اند ، صميمانه سپاسگزارم و از خداوند منان طول عمر و سلامتي براي همه شما عزيزان و خانواده گراميتان خواستارم .
    با تشکر
    میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا