🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل تــــاتــــه ===درد خـــــمــــاری

(ثبت: 346) آذر 22, 1394 
دل تــــاتــــه ===درد خـــــمــــاری

دل تاته
خداوندا گرفتارم تو کِردی
اسیر و دلبر و یارم تو کِردی

دل تاته بود عاشق و شیدا
خودت دانی که بیمارم تو کردی
*** *** ****
خداوندا گرفتارم تو کِردی
اسیر و زلف دلدارم تو کِردی

دل تاته بود عاشق دلدار
چرا در کنج زندانم تو کِرد
*** *** ***

مو چقد چشم انتظاری بکشم
در دفتر دلم گل اناری بکشم

تاته مست خیال روی دلبری
تا کی درد خماری بکشم
*** *** ***

سلام بر همه کاکا و ددیلم

تاته دشمن زیاری
آذر1394

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):