🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل دل نیست

(ثبت: 231399) شهریور 20, 1399 

 

غم دریایی من را، پس از این، ساحل نیست

دل که در آن تو نباشی، که دگر دل، دل نیست

به خدا کَندن از این شهر سراسر نیرنگ

تو که باشی، به ‌هر آنجا که شود، مشکل نیست

هر چه کردم، همه از دولت چشمان تو بود

دلت اما، به دل مایل من،،، مایل نیست

هیچکس هیچکس اینجا، غزلی از تو نگفت

شاعر چشم تو، مجنون نشود، عاقل نیست

نهراس و بُکُش آن کس که وصیّت کرده

خون‌بهای من و دل، گردن این قاتل نیست

نه فقط من، همه ی شهر به دنبال توٵند

هیچکس قدر تو، در مبحث دل کامل نیست

کسی اندازه ی من، عاشق چشم تو نشد

کسی اندازه ی تو، از دل من غافل نیست

#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 20, 1399

    هیچکس هیچکس اینجا، غزلی از تو نگفت

    شاعر چشم تو، مجنون نشود، عاقل نیست

    🌹🌹🌹🌹

  2. سپیده طالبی

    شهریور 20, 1399

    سلام و عرض ادب شاعر گرامی
    غزل زیبایتان دلنواز بود و خوش وزن
    درودتان باد و دست مریزاد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا