🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل رها کن از ریا

(ثبت: 3598) اسفند 19, 1395 

دل رها کن از ریا

در میان  ِ  جانمازی  از دعا

در گذر از جسم ِخاکی همنفس  با هو بشو

می شکوفد   در   نمازت  ،  آسمانی   از  حضور    ِ کبریا

با هوای  سر  به  داری  ضامن   ِ آهو بشو

با صداقت گفتگو کن با خدا

عاشقی را کن صدا

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1395

    سلام و درود  بر گهر بانوی شعرپاک

    ضمن تبرک به آن شاعر توانا که به عنوان ملکه ی شعر پاک سال 1395انتخاب شده اند ، از خداوند سبحان بهترین ایام به همراه سلامتی را برای تان آرزومندم.

    در پناه خدا

  2. جواد مهدی پور

    اسفند 26, 1395

    درود بر استاد گرانقدرم  ملکه ی شعر پاک  بانو خیاط پیشه ی گرامی

    از شعر بسیار زیباتون لذت بردم

    سر بلند باشید

    سال نو را پیشاپیش تبریک عرض می نمایم

    زنده باشید

  3. محسن افشارنادری

    اسفند 26, 1395

    درود بر شما بانوی گرامی 

    بسیار زیبا 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا