🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل من بود که دنبال پرستو افتاد

(ثبت: 6326) تیر 31, 1397 

دل ما بود که دنبال پرستو افتاد

به نگاهی دل سنگی به تکاپو افتاد

گنگ فریاد بر آورد ، سخن  گو افتاد

  عجب آن  نیست  که اینگونه به عجز  آمد عقل

سحرشد هر که بر او شعله ی جادو افتاد

آن که از صاعقه ی عشق چراغی افروخت

به فروغش مه و خورشید  به زانو افتاد

تا صدای غزلی توی گلستا ن  پیچید

 بلبل از نغمه و گلبرگ و گل از بو افتاد

بیدلی خواست شکارت کند افتاد به دام

بنده شد  هر که در این سلسله.ی مو افتاد

بوسه بخشید  به هرکس که دلش با او بود

گاه بوسیدن من بوسه ز نیرو  افتاد

بخشش بی حد و پیمانه بی پایانش

دور از مرحله ی کیل و ترازو افتاد

هر کسی صورت  هم جنس خودش را می جست

دل ما بود که دنبال پرستو افتاد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):