🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل من عشق تو را می خواهد

(ثبت: 238945) اردیبهشت 22, 1400 

 

چه شب سرد مگس خواری
وسط گرمی تابستان
نه کسی
دست رقیبان برتر
می رود روز و شب آهسته در این فکر و خیال
که در امواج دلم غرق کنم کشتی غم
حیف قطره ی آبی نیست
موجِ مسموم
ماسه
لنگر شادی بنوازد از این غم
که رهاشان کنم اما به چه سان
نه رقیبان فطرت جان دارند
نه محبوبه ی جان راحت جان
چه بگویم دل محبوب پریشان را
به چه ترفند کنم دور رقیبان را
طرح مذموم شکیبایی به شکست منجر
ناشکیبایی من اما
نه طرح است نه جواب
باد از نقش سرم هر چه عیان، ناتوان
آه محبوبه ی جان می خورد تیغ زبان
سپر اندیشه
که افتاده است در این لوح زمان
به چراگاه خرد نیست امید
جرعه ای ارغوان جام نگاه
بوسه ی سیب سرخ رضوان
دل من عشق تو را می خواهد
سر به سویم برگردان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. کبری محمدی

    اردیبهشت 22, 1400

    سلام
    خیلی عالی موزون و خوش آهنگ و….اینکه
    چندبار خواندم، به دل نشست
    یاد اشعار فریدون مشیری افتادم
    درودها بر قلم توانای تان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مهدی محمدی

      اردیبهشت 22, 1400

      سلام بانو
      همیشه لطف دارید. سپاسگزارم 🌺

  2. محمد خوش بین

    اردیبهشت 27, 1400

    سلام و درود
    عالی ست مرحبا👏👏👏👏

    • مهدی محمدی

      اردیبهشت 29, 1400

      سلام ممنون، سپاسگزارم
      ممنون از لطف و حضورتان 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا