🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دماوند

(ثبت: 266684) دی 14, 1402 

 

با صخره و سنگ خاره پیوند شدم
نستوه به روی پای خود بند شدم

یک قرن و دوقرن؟این قدرممکن نیست
صد قرن گذشت تا دماوند شدم!

 

#رحیمی_رامهرمزی
🔻🔻🔻🔻

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 14, 1402

    صد فرن گذشت تا دماوند شدم 👏👌
    درودها

  2. صفا یغمایی

    دی 14, 1402

    درودتان بسیارزیباست
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا