🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای ما را…

(ثبت: 214986) شهریور 27, 1398 

دنیای ما را بی خیال
آی..
حال آدم را خوب می کند
دنیای تو..
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 27, 1398

    سلام
    خیلی خوب
    چقدر لطیف
    درپناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • مهتاب ایزدسرشت

      شهریور 27, 1398

      سلام
      حضورتان دلپاک وزیباست و
      موجب خرسندی
      سربلندبمانید استادم

  2. امیر جلالی

    شهریور 27, 1398

    انگار آدمی ایستاده و به دو دنیای جداگانه نگاه می کند . یکی خسته کننده و دیگری زیبا و خواستنی …
    این اثر را می توان نشات گرفته از آثار عمر خیام دانست. رها و بی خیال و مست از باده عشق…
    زیبا بود نیز … درود بر شما

    • مهتاب ایزدسرشت

      شهریور 27, 1398

      دنیا جداگانه نیست
      وقتی یاروهمراه مهربانست
      یکیست
      ممنونم دلگرمم میکنید… م. مهتاب

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 27, 1398

    دنیای ما را بی خیال
    آی…
    حال آدم را خوب می کند
    دنیای تو…

    سلام بانو
    این ” آی… ” ایهامی دارد ویرانگر…
    احسنت!

    • شهریور 27, 1398

      سلام
      استاد استادان، استادیگانه شاعری
      چقدرخوشحالم می کنید
      باحضورتان
      ممنونم

  4. مينا امينی

    شهریور 27, 1398

    درود جانم
    مانا باشید و موفق 💐

    • مهتاب ایزدسرشت

      شهریور 27, 1398

      سلام گلم…. عزیزدلم
      شماهم موفق باشی
      دخترم..

  5. محمدرضا نعمت پور

    شهریور 27, 1398

    تجسم سازی بکر و قوی
    شفافیت موضوع
    سادگی کلمات
    و …
    تماما با آی که در شعرتان آمده صلح داشته و اثری ناب از احساستان قلم تاخت
    با صدای بلند درود ها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا