🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای کوچکمان

(ثبت: 797) بهمن 24, 1394 

دنیای کوچکمان

دنیای کوچکمان ، خنده دار نیست؟؟

وقتی که روز ازل ، آشکار نیست!!!

گردونه ای که به ما ، می دهد قرار

آیا به ذات خودش ، بیقرار نیست؟؟

تا می رویم ، تماشا کنیم ، سیر

معلوممان بشود ، همقطار نیست

این داغ و درد ، به تاکید روزگار

همپای بودنمان ، بی شمار نیست؟؟

مشمول رحمت عامیم و در عذاب

کو چاره ای بسزا ، اختیار نیست!!

ما رهروان بلادیده فارغیم

در بطن حادثه ، کس ماندگار نیست

از رفتگان ، به پیامی شنیده ایم

بر اقتدار شما ، اعتبار نیست

شیدا ، به سینه ی صحرا ، نوشته اند

ردّی به جاده ی، پر از غبار نیست؟!

 05 / 12 / 92

نظرها 13 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1394

    سلام جناب شریفی گرانمهر

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید.

    خیرمقدم……………………………………………………………

    در پناه خداوند سبحان شاد زی……………………………………………………………….

    • محمد علی شریفی

      بهمن 26, 1394

      درود ها استاد ارجمند

      سرافزارم با حضور سبزتان

      لطف ها دارید

      درپناه دادار مهربان

      بامهر

  2. سوگند صفا

    بهمن 25, 1394

    سلام و خیر مقدم……..

    بیت دوم تون خیلی خیلی زیبااااااااااااااست….

    مرحبااااااا

    برقرار باشین

    یاحق

    • محمد علی شریفی

      بهمن 26, 1394

      درود بانو

      ممنون از توجهی که دارید

      آفرین بر دیده ی خطا پوشتان

      پایدار باشید و سرفراز

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 25, 1394

    سلام

    عرض ارادت و خیرمقدم

    بسیار عالیست 

    دستمریزاد 

    • محمد علی شریفی

      بهمن 26, 1394

      درود سرکار خانم تیموریان 

      ممنون از حضور سبزتان

      دیرزی

  4. عسل رادمنش

    بهمن 25, 1394

    سلام و مهر

    خوش آمدید

    بسیار عالی بود/مانا باشید

    • محمد علی شریفی

      بهمن 26, 1394

      سلامی به بلندای آفتاب

      ممنون از بزرگی و توجه تان

      درپناه حق

  5. نگار حسن زاده

    بهمن 25, 1394

    سلام و عرض احترام جناب شریفی بزرگوار

    خیرمقدم عرض می کنم.خوش آمدید به خانۀ خودتان

    خوشحالم بعد از مدتها مجدد از قلمتون میخونم

    بسیار عالی

    درود بر شما

    • محمد علی شریفی

      بهمن 26, 1394

      درود وسپاس

      سرکار خانم حسن زاده 

      لطف دارید 

      از این که به دیدهی 

      خطاپوش مرا می خوانید

      سپاسگزارم

  6. دینا پاکزاد

    بهمن 25, 1394

    سلام

    خوش اومدین

    خیلی خوب بود.مرحبا

  7. خرداد 2, 1402

    چقدر با اون فراغت ها فاصله گرفته ام. حسابی درگیر کوره راه شدم. تابعد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا