🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 254185) دی 8, 1401 

 

سرود موج دریای عذابم

دهان ِ زخمی از نیش سرابم

هوا سرد است من در پنجه ی شب

کنار گرگ غم عریان ِ خوابم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا