🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 176

(ثبت: 245319) بهمن 24, 1400 

 

يارب ترحّمــي كُن من از تو بـر نــگردم
وين جسم و جان خود را صرف ره تو كردم
يارب تو آگه هستـي من با تو دوست باشم
حتـماً نـمي توانـــم من دشمـن تـو گردم
٭٭٭
يارب تو آگه هستـي من معصيـت نــكردم
تا هــر قدر كه بتوان امــرت عمل بــكردم
يارب تو فيــض بخشــي ، درد مرا شفا ده
يك دَم رهايي ام ده از زير زجـر و دردم
٭٭٭
يارب ترحّــمي كُن تا فيــض تو بــبينــم
در گلشــن بهشتـت گلــها از آن بچينــم
يارب نويــد دادي بر بنـده هاي صالــح
صالـح اگر كه باشـم در گلشنــت نشينــم
٭٭٭
يارب تو مهربانــي من مهــربان نباشـــم
از چشــم و بينش دل بر بينـش تـو باشـــم
يارب تو فيض بخشي فيضت به من فزون كن
تا بذر فيـض نيكـت در مُلـك دل بپاشــم
٭٭٭
يارب طريــق رنــدي بر دانشــم بيانــدوز
شوق شعاع عشقـت در عشق من بر افروز
هر فرد و هر طريقـي با هم تفاوتش هست
گر با طريق نيكم ، نيكــوتـرم بيامــوز
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    بهمن 24, 1400

    . با سلام و درودهایم پاک 🌺
    .
    . يارب ترحّمــي كُن من از تو بـر نــگردم
    . وين جسم و جان خود را صرف ره تو كردم
    . يارب تو آگه هستـي من با تو دوست باشم
    . حتـماً نـمي توانـــم من دشمـن تـو گردم
    .
    . استاد بزرگوار ایمان شما را می ستایم و از اشعار نابتان می آموزم 🌺
    . رحمت خداوندی بر روح پاک و بزرگ استاد باد
    . خدایش بیامرزد . . آمین 🌹

  2. خسرو فیضی

    بهمن 24, 1400

    . با سلام و درودهایم پاک 🌺
    .
    . يارب ترحّمــي كُن من از تو بـر نــگردم
    . وين جسم و جان خود را صرف ره تو كردم
    . يارب تو آگه هستـي من با تو دوست باشم
    . حتـماً نـمي توانـــم من دشمـن تـو گردم
    .
    . استاد بزرگوار ایمان شما را می ستایم و از اشعار نابتان می آموزم 🌺
    . رحمت خداوندی بر روح پاک و بزرگ استاد باد
    . خدایش بیامرزد . . آمین 🌹

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خدایش رحمت کند ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا