🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 182

(ثبت: 245567) بهمن 30, 1400 

 

ما از اثـر كويَـــت اگر طُرفه بـِبستيـــم
از آن اثـر كوي تو غافـل كه نِـي استيـــم
اطراف همان كوي تو گردش بنموديـــم
ما جملـه به فرمان همان امـر تو هستيـــم
٭٭٭
در راه همان امـر تو صاحب نظر هستيـــم
در راه شياطين نرويم ما مَــگه مستيـــم
فرمان تو اجـرا بنموديـم به يك عــمر
از دست شياطين خطاكار كه جَــستيــم
٭٭٭
هـزار مرتبـه گفتــم به ايـن دل گمـراه
مگر زِ حـرف نـوار خــودت نِـي آگاه
تمام حرف تو را اين نوار و ضبـط كنــد
نـوار قلبــي تو مي بـُوَد تو را هــمراه
٭٭٭
بِبين تو صنعت صوتي كه صنعت بشر است
زِ هر كجا رسدش حرف بهر ما خبر است
خدا كه صنعتش افـزون بُوَد زِ صنعت مـا
بدان كه صنعت آن فوق صنعت بشر است
٭٭٭
داد از خــداي لـم يزلـي اي بــرادران
آدم كــجا توان به در آيــد زِ امتــحان
كـي مي توان به راه خدايــي رَوَد كســي
آن راه پُـر فراز و نشيب است و بـي نشان
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مسعود آزادبخت

    اسفند 1, 1400

    سلام و احترام
    شعری زیبا و متفاوت بود
    روح استاد در آرامش
    🌹🌹🌹

    • سلام و درود استاد
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کند ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا