🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 199

(ثبت: 246033) اسفند 18, 1400 

 

غمـــي دايـم دلــم را مي فشـــارد
غــم از دوران بــراي مـن بيـــارد
غمــي دارم كـه نـتــوان شـرح آن داد
مــرا آن غــم كجـــا راهـت گــذارد
٭٭٭
يارب به راه زندگي نَبـوَد مگر يابندگي
در راه و رسم زندگي نَبـوَد مرا فرخندگي
در راه پُر پيچ وخمش كي مي توان راه يافت
واي از ره پر پيچ وخم و از حالت وامندگي
٭٭٭
اسـرار الهــي چه نكـوي اسـت بدانـــي
كز آن اثراتــش بــِبَري پــي به معانـــي
تـا فعـل تـو تطبيق شــود با اثراتـــش
اسـرار الهــي برسـد بر تـو نـهانـــي
٭٭٭
خـداونـــدا تو خــود روشـن ضميـــري
به هــر روشن ضميــري چون مديــري
زِ جملـه خلق خـود علمـت فـزون است
فـزونتـــر باشـــد از علـــم دبيـــري
٭٭٭
بـه مـن يارب بــده دانــا ضـمـيـــري
رهـايــي ام بـده از ايــن اسـيــــري
چـرا خلقـــت سـتـم بـر من نـمودنـــد
چـه در اول ، چـه در مبنــاي پـيــــري
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 18, 1400

    درود بر شما🍃

    • حسن مصطفایی دهنوی

      اسفند 19, 1400

      ازنگاه پرلطف ومحبت شمابانو گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خدایش رحمت کند ، الهی آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    اسفند 18, 1400

    غمــي دارم كـه نـتــوان شـرح آن داد
    مــرا آن غــم كجـــا راحـت گــذارد

    درود بر روانشاد نسیم گلشن

    🌷🌷🌷🌷

    • حسن مصطفایی دهنوی

      اسفند 19, 1400

      ازنگاه پرلطف ومحبت شمابانو گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خدایش رحمت کند ، الهی آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. درودها
    روح بلندشان قرین آرامش

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا