🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 369

(ثبت: 251576) مهر 12, 1401 

 

كِلـك تو آموخت به من بندگـي
از ره دانايـي و سـر زندگـي
قهـر تو آورد مـرا رو بـه تـو
در ره دانـايـي و تـرسندگـي
٭٭٭
عـشق تـو دارد ره دل زندگـي
شـوق بـيارد به ره بـندگـي
هـر چه بـپويـم به ره عشـق تـو
مـي شوم آزاد زِ درمانـدگـي
٭٭٭
من به امـيد تــو كـنم بند گـي
بـهر سپا ست بكـنم زندگـي
آرزوي من همه جا بر تـو بـود
تـا نـروم در ره درما ندگي
٭٭٭
برادر گـر به كار خود دو رنگـي
هميـن دنيا تو را گيـرد به تنگـي
خـدا را گـر تو بنمودي فراموش
نِهـد دنيــا به رويت تخته سنگـي
٭٭٭
همين دنيـا كه مي گـردد دو رنگي
بـر آدم هست گرگ تيـز چنگي
خـداوندا تـو ما را منـع كـردي
زِ هر نيرنـگ و هر كار دو رنگي
٭٭٭
نسیم گلشن زنده یاد حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    مهر 12, 1401

    درودها برشما روح پدر بزرگوارتون قرین رحمت 🌺🌺👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا