🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 88

(ثبت: 242309) مهر 27, 1400 

 

ما در ره توحيد به اميـد ظهـوريـم
بر آمدن حضرت حجت(عج)پي نوريـم
ما منتظر حجت حقيـم ، در اين راه
در جاده انصاف و مروّت به عبوريـم
٭٭٭
ما ملت ايران به يقيـن طالب نوريـم
از نور هدايت همه در جشن و سروريـم
بر ما كه هدايت بنمايند، خوش آيـد
گه طالب هر خودسري و جهل و غروريم
٭٭٭
در راه عدالـت متوسل ، نه به زوريـم
در راه هـمان جنّت فردوس و قصوريـم
ما بيهوده نَبوَد كه به زهديـم و به تقوي
ما صاف دلانيم و به مانند بلوريـم
٭٭٭
ما از ره تزوير و تقلّب كه به دوريـم
كي در ره خودخواهي هر كِبر و غروريم
ما را زِ هدايت خبري بود كه گفتيـم
در راه هدايـت به يقيناً كـه غيوريـم
٭٭٭
ما در ره عقبـي به يقين غوطه ورانيـم
ما زنده دلانيـم كه در خلق جهانيـم
ما رهـبر خلقيـم ، به هر راه بد و نيك
ماننـد زُمرّد شـده در مرده دلانيـم
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مهر 29, 1400

    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    عالی ست
    روحشان شاد
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شمابانو گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا