🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوریت، آزمون تلخ تنهایی…

(ثبت: 217827) آبان 20, 1398 
دوریت، آزمون تلخ تنهایی…

اگر می دانستی…
ازدوریت،
چه زجری می کشم،
حتما
تو هم مانند من”
جان می دادی…
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 20, 1398

    از آن تلخ های دلنشین بود .
    درود بر شما

  2. اسماعیل علیخانی

    آبان 20, 1398

    سلام و آفرین

    • مهتاب ایزدسرشت

      آبان 20, 1398

      خیلی متشکرم
      جناب
      علیخانی…
      که سرزدید
      سپاسگزارم 🌿

  3. سپیده طالبی

    آبان 21, 1398

    زیباست بانوی نازنین
    درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا