🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم هنوز

(ثبت: 242521) آبان 6, 1400 

 

ای آرمان و آرزو من دوستت دارم هنوز
ای لیلی پاکیزه رو من دوستت دارم هنوز

من بی وفایت نیستم هر چند بی تو زیستم
ای دلبر پر رنگ و بو من دوستت دارم هنوز

دیوانه ام تدبیر کن، با زلف خود زنجیر کن
ای دختر زنجیر مو من دوستت دارم هنوز

هر روز در یاد توام گویی که همزاد توام
در جستجویم جستجو من دوستت دارم هنوز

الیاس با تو زنده است از روی تو شرمنده است
ای مهربان ای نیک خو من دوستت دارم هنوز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 6, 1400

    سلام الیاس عزیز

    شعر زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • الیاس امیرحسنی

      آبان 7, 1400

      سلام بر استاد عزیزم
      از لطف شما سپاسگزارم
      شاد وسلامت باشید.
      🍃🍃🍃🌺🌺🌺🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا