🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “دوست دارمت”

(ثبت: 267722) بهمن 25, 1402 

 

در من بمان
در من بخوان
در من برقص
در من بخند
در من تمام تو
یک جمله می شود:
دوست دارمت
دوست دارمت
دوست دارمت…

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۱/۲۳

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا