🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست داشتنت

(ثبت: 256161) بهمن 26, 1401 

 

دوست دارم

دوست یا دوستدار دوست شوم

راه من بشود

شادمان رهسپار دوست شوم

نغمه ی شاخسار دوست شوم

قاریِ بی قرار دوست شوم

یا اگر شد، نگار دوست شوم

یا اگر شد، نثار دوست شوم

دوست دارم و نیست

دستم ای دوست! دوست داشتنت.

 

پ. ن:
لخت نهم: دوست دارم (/ دوستدارم) و نیست.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 26, 1401

    درودتان جناب استاد رضاپور ارجمند🙏🍃🍂👏🌱🌾🌹🌿

    سروش زیبای دیگری خواندم،سبز بمانید☘️🌿🌹🌾🌱👏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 26, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش گرانقدر
      🙏🍃💐🌹🍃🌿🌹🌿🌹
      🍃🌿🌹💐🍃🌺🌸

  2. طارق خراسانی

    بهمن 26, 1401

    سلام

    به به

    واقعا لذت بردم
    آفرین

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 26, 1401

      سلام و درود و ارادت
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🍃❤️🌹🌹🌹🌹🌹❤️🍃🙏

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار زیباست عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 27, 1401

      سلام و درود و سپاس تان بزرگوار
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا