🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو بیت

(ثبت: 221301) دی 30, 1398 

 

چیزی بگو! سکوت، جواب سلام، نیست

در شا’ن شخص محترم خوش مرام، نیست

از ما گذشت اگر چه که رسم وفا نبود

این نیز بگذرد!…بد ما بر دوام، نیست

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

اقبال ما اگر که نحوست گرفته است

از خلق تنگ و روی عبوست گرفته است

خود را نگیر! عادت خوبی نبود و نیست

انگار!، آدمی که یبوست گرفته است

ه.ج.ح 28 و 29 دیماه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا