🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو سپید

(ثبت: 232831) آبان 4, 1399 

 

ای امان از انتظار!
گاه سرکوچه ام
می آید صدا
گر به بندی دروازه را
بند آید
ندا !
می کُشد ابروکمان

عاشق یک دنده
وابسته را

منوچهر فتیان پور (راد)
سپید 2

ای همه دار و ندار زندگی!
شانه هایم خفتیده
بر روی زمین
تیر می کشد هنگام خواب
گر در آغوشت بگیری
شانه ام!
می پرد از خواب سنگین
در انتها!

منوچهر فتیان پور (راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا