🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دُور

(ثبت: 267950) اسفند 4, 1402 

 

***
۱____________

چه انتظاری دارم از تو
وقتی در زمینی به دنیا آمده‌ایم
که برای نو شدن
تنها خورشیدش را دُور می‌زند…

*******************

۲___________

ما بی‌تقصیریم!
در زمینی
که به خاطر نو شدن
خورشید را
دُور می‌زند…