🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دگر اندیشان

(ثبت: 237737) فروردین 13, 1400 

 

به پیمبر، “اُذُن” نمی گفتند؟

یا به شیر خدا، چه می گفتند؟

و عمر گفت: مرتضی، نرم است.

حضرت صادق

خوب، تا کرده بود با “زِندیق”

آزادانه می گفتند آنچه می گفتند

(با عروض پیشرو و بر وزن: مفعولن مفاعیلن فاعلاتن فع)

دگراندیشان.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
کانال شعر پیشرو 👇
@sherepishro
گروه👇
@parsigui

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    فروردین 15, 1400

    سپاس و
    درودها
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 15, 1400

      سلام و درودها و سپاس ها یتان
      🌹🌺🌹🌺🌹🌸🌿

  2. سعید فلاحی

    فروردین 15, 1400

    درود و ادب

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    مانا باشید و سرسبز

    👏👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 15, 1400

      سلام و درود ها و عرض ادب،
      جناب فلاحی گرانقدر
      🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌿

  3. اله یار خادمیان

    فروردین 22, 1400

    با سلام سر بلند و بر قرار باشی🌹🌹🌹🌹🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا