🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوار تنهایی

(ثبت: 211420) تیر 15, 1398 
دیوار تنهایی

روزهای نبودنت را
به سمت دیوار تنهایی ام
دراز میکشم و
فانوس چشم هایم را
خاموش تا
کسی بویی از نیامدنت نبرد.
دلم برای تو تنگ است
و صدایم بی رنگ،
کاش لباسِ تنت بودم
غرق در اقیانوس آغوشت.

#دنیا_تیموری
۹۸/۳/۳۱

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 15, 1398

    عاشقانه ای حزن انگیز و نافذ … بهره بردم و درود بر شما

    • دنیا تیموری

      تیر 19, 1398

      جناب جلالی
      درود و سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون🙏🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    تیر 15, 1398

    درود بر شما بانو تیموری گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐💐💐👏👏👏🌺

    • دنیا تیموری

      مرداد 4, 1398

      سپاس فراوان از نگاهتون🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    تیر 16, 1398

    سلام و درود

    عشق و فراق و آرزو در سپید کوتاه تان عالی ترسیم شده اَست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • دنیا تیموری

      مرداد 4, 1398

      سپاس بیکران از نگاه و نظر ارزشمندتون استاد گرامی…زنده باشید به مهر🌹🌹🌹🌹❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا