🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگر بهارانی که نیست

(ثبت: 234436) آذر 21, 1399 
دیگر بهارانی که نیست

 

«بسته ام دل را به چشمانی که نیست» [1]
گوهرِ عشقی به دورانی که نیست
در پی او جستجوها کرده ام
سر نهاده بر بیابانی که نیست
مردمی زار و پریشان دیده ام
مثلِ من از غم پریشانی که نیست
هر کجا رفتم سخن از جنگ بود
عشق را دیدم فراخوانی که نیست
گفتی از شادی، در این دوران درد
جز غمی در سینه مهمانی که نیست
با چراغی از فروغ معرفت
شیخ شد جویای انسانی که نیست
دور دستم، در شمالِ خاکِ عشق
مرثیه خوانِِ خراسانی که نیست
وعده ام دادی به باران بهار
آه، کو؟ دیگر بهارانی که نیست… !

[1] . مصرع از خانم مینا پیک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 21, 1399

    سلام و درود
    چه زیبا و غم انگیز!

    • طارق خراسانی

      آذر 21, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضور عزیز جانم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. درودها جناب خراسانی عزیز
    عالی بود

    • طارق خراسانی

      آذر 21, 1399

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿❤️🙏❤️🌿

  3. بهروز حبیبی

    آذر 21, 1399

    سلام و عرض ادب

    مثل همیشه عالی💐💐💐

    در پناه حق باشید💐

    • طارق خراسانی

      آذر 22, 1399

      سلام و درود

      سپلس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا