🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگر چه می توان به تو گفتن بهار دل

(ثبت: 215818) آبان 2, 1398 
دیگر چه می توان به تو گفتن بهار دل

چشم انتظارِ پنجره ماندم ، ز دور دست
قلب آسمان تپید بهاری به گل نشست

با شاخه ای ز بوته گلی ، گفتمان مرا
گر بوته گل بکرد سکوتی لبش ببست

سمت آسمان نگاه ، دمی ، فارغ از وجود
دیدم رخی ز حور چه حورانِ دل شکست

غمگین شدم دمی، دگری بار ای عزیز
با آه دل هوای دل از بند دل گسست

دیگر چه می توان به تو گفتن ، بهارِ دل
اندیشه شد مرا نه به تشویش ای به هست

دل را غمی نهانِ درونی است جان من
غم را نهان کنم که بیان لا ، نگاه مست

کرد اعتراف فاجعه شد دلبرانِ خاک
در انتظار والی دوران نشسته بست

ولی اله بایبوردی

13 / 07 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. اکبر رشنو

    آبان 2, 1398

    سلام
    و

    درودد ها

    بر شما استاد عزیز

    و

    دستمریزاد و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رشنو گرانمهر

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🍃

      کن نگاهی ، حال را بینی ، عیان
      کُشت و کشتاری چه ظلمی بینمان

      حکمتی باشد که بی چونی چرا
      بی گنه خلقی به یغما در جهان

      ولی اله بایبوردی

      01 / 07 / 1398

      🌺🌺🌸🌷🌹❤️🌹🌷🌸🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    آبان 2, 1398

    سلام استاد گرامی

    غزل زیبا و لطیفی از حضرتعالی خواندم
    کارهای جدید معرکه شده اند.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • سلام

      استاد ارجمند

      سپاس از دیدگاه زیبایتان

      شادکام باشید

      تقدیمی : 🌷🌹❤️🌹🌷

      با هم اویی هر کجایی با منی
      از منیّت دور ، دوری از منی

      لحظه ای با اجتماعی من نما
      هر کجا با او برایم مکمنی

      ولی اله بایبوردی

      02 / 08 / 1398

      🌸🌺🌷🌹❤️🌹🌺🌸

  3. … سلام استاد
    سپاسگزارم بزرگمرد عرصه ادب

    • سلام

      استاد ترکمان ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🌹

      از اویسی یاد کن ، یک بنده ای
      همچو او باشی اگر یک لحظه ای

      هر کجا باشی ،در این عالم سرا
      بشنوی از عمق دل هر نغمه ای

      ولی اله بایبوردی

      03 / 08 / 1398

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  4. درود بر شما استاد بابیوردی عزیز.
    قلمتان پر افشان.

    • سلام

      استاد زمانیان عزیز

      سپاس

      تقدیمی : 🌸

      اشک بادی را کنم یادی دلا
      لحظه پلکم ،اشکباری را نما

      در درون آتش شدم پروانه ای
      همنشین با شمع ،خاکستر مرا

      ولی اله بایبوردی

      03 / 08 / 1398

      🌈🌈🍃🌿💐🌿🍃🌈🌈

  5. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 3, 1398

    غم رابیان کنم که نهان لا، نگاه مست

    غم رانهان کنم به نگاه مست
    بیان لا…. تعبیرنمیشه کردچرا! ؟

    • سلام

      سرکار خانم ایزدسرشت

      گر چه نگاه مست واقعیت را بیان می کند اما هشیار مست واقعیت را نهان ….

      سپاس از حضور سبزتان

      تقدیمی : 🌺

      گر چه محبس روح در جسمی دلا
      انقباضی ، انبساطی ، برملا

      گاه با غم شادمانی لحظه ای
      شادمانی لحظه ای ، غمگین چرا

      ولی اله بایبوردی

      03 / 08 / 1398

      🌈🌈🍃🌿💐🌿🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا