🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذلجناح

(ثبت: 214825) شهریور 23, 1398 

ذلجناح
اسبی رسید و شیهه بکوی حرم کشید
گرد و غبار و واهمه روی حرم کشید

چشمان کودکان که پر از آه و ناله بود
شطی ز اشک دیده بسوی حرم کشید

خون می چکید از بدن پر شراره اش
فریاد بی امان ز عدوی حرم کشید

جامی ز خط و خال گل سرخ روزگار
نوشید و جرعه ای ز سبوی حرم کشید

در قحط آب و سجده خورشید راستین
عطری ز سیب و لاله ببوی حرم کشید

با کاکلی که غرقه بخون داشت ذلجناح
نقشی به رمز و راز مگوی حرم کشید

فریاد بود و ناله که معصومی عاقبت
بر چهره خاک غم ز وضوی حرم کشید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 23, 1398

    نگاه به تمامی زوایای واقعه عاشورا ، انتظاری است که از قلم توانمند شما می رفت و حال شاهد یک اثر زیبا و دلنشین دیگر از شما بودیم و بهره بردیم. درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    شهریور 23, 1398

    سلام

    استاد معصومی عزیز

    در قحط آب و سجده خورشید راستین
    عطری ز سیب و لاله ببوی حرم کشید

    دستمریزاد

    🌿💐🌿💐🌿

  3. رسول رشیدی راد

    شهریور 23, 1398

    با سلام و درود خدمت آقای معصومی عزیز
    شعر زیبایی بود
    اجرتون با صاحب اثر
    🌹🌹❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا