🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذکر صحیح

(ثبت: 226977) خرداد 3, 1399 
ذکر صحیح

 

امشب که دو چشمت به من زار ترین است
منظومه ترین دفتر خورشید زمین است

رازی است نهان چون غزل صبح نگاهت
هم ساغر و پیمانه و هم دین و یقین است

احساس بلندی که سر تاک دل ماست
آویزه ی انگور ، سر خوشه ی دین است

ای وای که بر ما نفس باد بهاران
پرورده ی آهی است که با شعله عجین است

تندیس خیالی که نظر بر نظر ماست
تصویر مدام از قد جبریل امین است

افسوس که گفتند به ما ذکر فلان است
چون ذکر مناجات و دعای سحر این است

جانی که سلامت برم از محضر عشقت
نا لایق و بی مایه و گمراه ترین است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):