🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز و رمز خوبان

(ثبت: 215421) مهر 6, 1398 

راز و رمز خوبان

شراب از چشم شهلایت بیاور
نسیم از سرو بالایت بیاور

بجای مرهم زخم دل اینک
مرا از هر چه بادایت بیاور

بزن آتش بسوزان هستیم را
شرار از نور سیمایت بیاور

برای سرمه چشمانم ایجان
غباری از کف پایت بیاور

امان از ظلمت شبهای تارم
نوید از صبح فردایت بیاور

به کنج زمهریر خاطراتم
امید از فصل گرمایت بیاور

به پیش دیدگان کم فروغم
نگاه از چشم بینایت بیاور

به معصومی ز راز و رمز خوبان
سر انگشتی ز ایمایت بیاور

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. برای سرمه چشمانم ایجان
    غباری از کف پایت بیاور

    تا توتیای باشد مرا

    دستمریزاد

    🌈🌈🌈🌈🌈

  3. … سلام از تبار خوبان

  4. طارق خراسانی

    مهر 6, 1398

    سلام و درود بر حضرت استاد معصومی عزیز

    عجب غزل عاشقانه زیبایی
    سهل و ممتنع و بسیار لطیف

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  5. به پیش دیدگان کم فروغم
    نگاه از چشم بینایت بیاور

    به معصومی ز راز و رمز خوبان
    سر انگشتی ز ایمایت بیاور

    قامتان سفید و قلمتان سبز
    پاینده و سر بلند باشید

  6. سلام
    به به چه شعری
    عالی… بسیار زیباست🌈

  7. فاطمه اکرمی

    مهر 10, 1398

    درود بی پایان🍃🌿🌺🌸🌺👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا