🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه راهب

(ثبت: 218725) آذر 13, 1398 

راهِ راهب، دراز و جانکاه است/
کسی از راه بهتر آگاه است؟/
– تا خدا، راه، گاه، کوتاه است/
قدر یک شاخه گل، دو لب، لبخند.//

سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حد زیادی جامع قالب های دوبیتی، رباعی و سه گانی است.
سروش، پلی است میان شعر سنتی و شعر نو.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 13, 1398

    ” تا خدا، راه، گاه، کوتاه است ”

    این قالب زیباست ولی پیچیده …

    درود آقای رضاپور
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

  2. علی معصومی

    آذر 13, 1398

    درود عرض ارادت
    جناب رضا پور نازنین
    بهرمند از آثارنابتان

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸

    یک سبد بی بهانه یادم کن
    با دلی عاشقانه یادم کن
    بعد هر آب و شانه یادم کن
    با دعای شبانه یادم کن
    من آواره بی تو حیرانم

    □□□

    نذر کردم که شادمان باشی
    از غم و رنج در امان باشی
    مثل خورشید آسمان باشی
    یار و غمخوار مردمان باشی
    دیگر از خاطرم نخواهی رفت

    □□□

    آه از آن چشم فتنه آلود ات
    وای از آن عنچه نمک سود ات
    داد از لحظه های بدرود ات
    چو کویرم به جرعه رود ات
    کی ببینم وفای خوبان را

    جناب استاد رضا پور نازنین
    حسب الامر حضرتعالی سروده قبلی در نوبت انتشار سایت شعر پاک است و در آیات غمزه منتشر شده است
    و
    ارادت

    🌿🌺🌿🌺🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 13, 1398

      سلام و درود و سپاس فراوان،
      مهندس شیرین سخن💐💐💐💐💐❤️

  3. درود بر شما.
    استاد ، ابداع قشنگی است.

  4. جواد مهدی پور

    آذر 14, 1398

    درود بر واضع و بانی قالب شیرین سه گلشن
    جناب استاد رضاپور عزیز

    از اشعار زیبایتان لذت می برم

    عالی

    دست مریزاد

    زنده باشید

    💐👏👏👏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا