🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راپسودی عشق

(ثبت: 251139) شهریور 23, 1401 
راپسودی عشق

 

ای تمام هستیم ، دفتــــــر بنامت باز شد
نامت آمد در میان ، این راپسودی آغاز شد

طوطی لالم که با عشقت زبان بگشوده ام
زین سبب در چشم مـردم داستانم راز شد

جــــای خالیت میان باغ دل محتاج توست
قبله ایی شد خاص و از باقیِ دل افـــراز شد

هر طبیب آمد که درمانم کند درماند و رفت
تا خیالت آمد و بانی صــــــــد اعجاز شد

می کِشد تا بیکرانهــــــــا شعلهء شمعم زبان
یاد تو جــان داد و عشقت هم ، پر پرواز شد

هیچ بودم تا که عشقت آمد و راضـــی شدم
زنده شد دل تا کـه با عشق رخت دمساز شد.

 

سیدرضاموسوی راضی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 23, 1401

    درود بر شما
    قلمتان سر سبز
    🙏🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 24, 1401

    سلام و درود

    قلمتان نویسا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  3. امیر وحدتی یگانه

    شهریور 24, 1401

    درودها جناب موسوی.قلمتان مانا.🌷🌷🌷

    • سید رضا موسوی راضی

      شهریور 25, 1401

      🙏🙏💖💖💖
      درود و سپاس جناب وحدتی عزیز که هم به اسم یگانه ایی و هم به مسمی. زنده باشید و همواره مهر وجودتان درخشان.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا