🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی انقلاب

(ثبت: 4237) خرداد 20, 1396 
رباعی انقلاب

خطاب به دشمنان انقلاب :

این خاک همیشه لاله گون می ماند
از برکت انقلابیون می ماند

این خِطّه که دست خطّ ِ پاک شهداست
از خط زدن شما مصون می ماند

نظرها
  1. محمدجواد منوچهری

    خرداد 21, 1396

    درود 

    بسیار زیبا

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 23, 1396

    درود بر شما

  3. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1396

    سلام و درود  و عرض تسلیت

    ان شاءالله

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا