🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی دوم

(ثبت: 212270) تیر 31, 1398 
رباعی دوم

ای معنی واژه ی تمنا من و تو
ای حسرت چشم کوه و صحرا من و تو

برخیز و بیا ببین کنون کشور عشق
مصر است و به لب ورد زلیخا من و تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    مرداد 1, 1398

    به به
    بسیار زیبا بود درودها

    برشما قلمتون ماندگار 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا