🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سی ام (تغییر)

(ثبت: 246095) اسفند 21, 1400 
رباعی سی ام (تغییر)

 

تغییر گلایه از اسارت دارد
از نشئه و بی حال شکایت دارد

پروانه شو امشب که ز ما دور تر است
گاوی که به کهنه خوردن عادت دارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 21, 1400

    🌸🌻🌺🌸🌻🌺🌸

  2. فریبا نوری

    اسفند 21, 1400

    تغییر گلایه از اسارت دارد …

    درودها جناب کاظمی گرانقدر

    🌷🌷🌷🌷

    فرو ریزم از نظم و ترتیب خویش
    دگرگونه گردم ز ترکیب خویش

    – نظامی

    🌷🌷🌷🌷

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 21, 1400

    درود 🌷🌷

  4. مینا یارعلی زاده

    اسفند 22, 1400

    بسیار عالی ، درودها جناب کاظمی ارجمند🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا