🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سی و دوم (جان کلام)

(ثبت: 246098) اسفند 22, 1400 
رباعی سی و دوم (جان کلام)

 

ما را دل و جان سوخته تر پیوستی
روحی که به آوار سخن بنشستی

بر جان بنشستی و به تن دوخته تر
در نیمه ی جان بریده تر بگسستی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1400

    سلام ایمان عزیزم

    بسیار زیباست

    اینگونه انگار زیباتر میشد

    ما را دل و جان سوخته تر پیوستی
    ای روح به آوار سخن بنشستی

    بر جان بنشستی و به تن دوخته تر
    در نیمه ی جان بریده تر بگسستی

    هم خطاب مستقیم به روح است و هم ” که ” حذف می شود.

    در پماه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام و ارادت و عرض تبریک سال نو

      سپاس از شما ولی مخاطب شعر معشوق است و نظر معنایی من این بود که معشوق مانند روح به آوار سخن نشسته است. در حقیقت “یا” در کلمه “روحی” “یا”ی تشبیه است.

      باز هم از همراهیتون سپاسگزارم

      🌷🌷🌷

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 22, 1400

    درودها🌹🌹🌹

  3. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 20, 1401

    بسیاردرودتان🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا