🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی شانزدهم (کولبر)

(ثبت: 220747) دی 18, 1398 
رباعی شانزدهم (کولبر)

 

سوگ است نصیب کوشش پروانه
فریاد ترین سکوت آزادانه

فرهاد تمام قصه ها کول بر است
تا مُهر شود فتوت مردانه