🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی نهم (جایی دیگر)

(ثبت: 213022) مرداد 14, 1398 
رباعی نهم (جایی دیگر)

از صبح ازل نام تو در گوشم باد
تا شام ابد یار هم آغوشم باد

تا باشد و گر بود جهانی دیگر
هر زمزمه جز عشق فراموشم باد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):