🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی هجدهم (نوروز ۱۳۹۹)

(ثبت: 224124) اسفند 29, 1398 
رباعی هجدهم (نوروز ۱۳۹۹)

 

عید آمد و غصه با بهار آمده است
سوگ است که سخت و ناگوار آمده است

آرام عزیزِ جان که ایران هر بار
با صد غم بیش از این کنار آمده است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1398

    سلام
    نوروزتان پیروز
    در پناه خدا 🍃❤️🍃

  2. علی معصومی

    اسفند 29, 1398

    درود ارجمند

    جناب کاظمی نازنین
    ..
    پشت هر پنجره آوای بهار است بیا
    نغمه قمری و گلبانگ هزار است بیا

    ترانه هایت بهاری
    اندیشه ات سبز

    لطف خدا با شما باد
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

  3. ولی اله بایبوردی

    اسفند 29, 1398

    سلام

    استاد کاظمی ارجمند

    رباعی زیبایی

    دستمریزاد

    نوروزتان پیروز هر چند کرونایی

    تقدیمی : 🌸

    رخت عزا پوشیده شد بر نوبهار
    خاکیان بینی به هر جا سوگوار

    علّتی معلول را ، گر حکمتی
    کام شیرین زهر شد بس ناگوار

    ولی اله بایبوردی

    29 / 12 / 1398

    🌈🌈🌈🌈🍃🌈🌈🌈🌈

  4. مینا یارعلی زاده

    اسفند 29, 1398

    درودتان جناب کاظمی ادیب فرهیخته
    نوروز بر شما خوش باد با سلامت و سعادت
    زنده باشید و پیروز🌷🌷🌷

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1399

    عیدتان شادمان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا