🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی هفتم (زیباترین)

(ثبت: 212731) مرداد 13, 1398 
رباعی هفتم (زیباترین)

در گستره ای فراتر از زیبایی
مهتاب ترین ، ترانه ی رویایی

یک جمله ی عاشقانه از من به شما
تو ماه ترین فروغ بی همتایی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):