🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی هفدهم (صیاد)

(ثبت: 222060) بهمن 17, 1398 
رباعی هفدهم (صیاد)

 

هر دکمه ی پیراهن و هر مقنعه باز
اصلا همه ی شهر فقط شعبده باز

تا صید شدی ز هر کجا باز آیی
بر حضرت صیاد در میکده ، باز