🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی چهاردهم (سرآغاز)

(ثبت: 218331) آذر 6, 1398 

آغاز کنم به نام حق بسم الله
تکرار کنم به هر ورق بسم الله

تا باز شود جوی سخن بر خط عشق
از حمد نخوانده تا فلق بسم الله