🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی چهارم (اصفهان)

(ثبت: 212727) مرداد 10, 1398 
رباعی چهارم (اصفهان)

ای نقش جهان بر رخ تو خوب ترین
ای نصف جهان از همه محبوب ترین

فیروزه ی خوش تراش خوش نقش بمان
شه دختر با وقار و محجوب ترین

اصفهان ؛
بوی پیراهن بهاره ات مستانه ترین عطر ملایم زندگی است.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):