🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 268996) فروردین 21, 1403 

 

تا بلبل باغ عشق غوغا نکند
پروانه نظر به روی گلها نکند

از منظر عاشقان کسی صبح بهار
قفل قفس پرنده را وا نکند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 21, 1403

    سلام عرض ادب و احترام
    به به بسیارزیبا استادم
    قلمتان نویسا 👏🌺

  2. معین حجت

    فروردین 21, 1403

    درود بر شما …
    عالی👏👏👏🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    فروردین 21, 1403

    سلام و‌درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌹

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 21, 1403

      درود و ارادت
      سپاس از لطف و محبتتون
      🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا