🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 269384) اردیبهشت 8, 1403 

 

آویزه ی گوش خود کن اخطار مرا
نشکن دل غمگین و گرفتار مرا

خواهی نروی به چاه با روی سیاه
رونق بده کسب و کار بازار مرا

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 8, 1403

    درود
    دلتون شاد جناب سیدحسینی عزیز.
    🌺🌺🌺

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 8, 1403

      ممنون از لطفتون
      زنده باشید به مهر 🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1403

    سلام و درود

    چشم استاد جان امر بفرمایید چه کنم ؟
    مو مترسوم یره تو رهبر بشی
    از ارادتمندانیم 🌹😂

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 9, 1403

      👇😂😂🌹🌹
      زنده باشید
      گاهی به ذهن‌ میاد دیگه

  3. معین حجت

    اردیبهشت 8, 1403

    درود بر شما👏👏👏🌺🌺

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 9, 1403

      دروو استاد حجت
      سپاس از حضور گرمتون
      🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا