🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی طنز

(ثبت: 269366) اردیبهشت 6, 1403 

 

با اهل زمانه تا ابد بد نکنید
راه گذر رهگذران سد نکنید

تا کار به رسوایی و خواری نکشد
با شیخ محلّه رفت و آمد نکنید

 

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    اردیبهشت 6, 1403

    درود…بله واقعاً…👏👏👏🌺🌺🌺

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 6, 1403

      سپاس استاد حجت
      ممنون از حضور گرمتون 🌹🌹

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 6, 1403

    درود
    و
    احسنتم .
    😊🌺😊🌺

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 6, 1403

      سپاس جناب یغمایی
      ممنون از حضور گرمتون 🌹🌹

  3. مهدی محمدی

    اردیبهشت 6, 1403

    سلام و عرض ادب زیباست قلمتان تابان

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 6, 1403

      سپاس جناب محمدی
      نگاهتان زیباست شاد باشید🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1403

    سلام و درود

    کوتاه و دارای پیامی مهم

    شاد و سلامت باشید 🌹

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 7, 1403

      درود استاد خراسانی بزرگوار
      ممنون از لطفتون
      دلتون همیشه شاد 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا