🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ربّنا

(ثبت: 2657) مهر 30, 1395 
ربّنا

      من به درگاهِ تو هستم  روسیاه

      رفته ام عمری ،مسیری  اشتباه

      ربّنا  واغفز   لنا   ،   واغفر   لنا

      میدهی  ما  را   بدرگاهت پناه؟

نقدها
نظرها
  1. اله یار خادمیان

    آبان 1, 1395

       سلام و درو بر خواهر گرمی ام   بانو خیاط پیشه  عزتت جاودانه باد

      دو بیت  بداهه تقدیم

    راه بودم یا نبودم رو به راه

    بر زبان الله و بر دل  آه  آه

      نیستم  مغرور اما هر چه بود

     خویشتن  هستی بر  احوا لم گواه

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 2, 1395

      استاد ارجمند  جناب خادمیان سپاسگزار لطف شما هستم.

      بداهه ی زیبای شما را بیادگار کنار این مناجات در دفترم به نام خودتان ثبت می کنم .

      خدا یار و یاورتان باشد .

  2. جواد مهدی پور

    آبان 2, 1395

    درود های  فراوان بر شما استاد گرانقدرم بانو خیاط پیشه مهربان

    عالی سرودید

    بهره مند شدم

  3. معصومه عبدالهی

    آبان 3, 1395

    درود بر شما بانو

    زیبا سرودید

  4. مينا امينی

    آبان 3, 1395

    درودها مهربانو

    زیبا بود

  5. طارق خراسانی

    آبان 3, 1395

    درود و سلام بی حد بر طلعت عشق

    زیبا سرایی کار شما شاعر فرزانه است.

    لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی

  6. سحر جهانی

    آبان 4, 1395

    درودبرشماخانم خلعت پیشه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا