🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ردای عشق

(ثبت: 252116) مهر 23, 1401 

ردای عشق

وقتی که داستان تو را گوش می کنم
خود را در این میانه فراموش می کنم

تو شوکران حادثه های طراوتی
مهر تو را به جان و دلم نوش می کنم

یادت غنیمت است مگیر از خیال من
گاهی تو را بهانه آغوش می کنم

من آتشم که اخگر سوزان خویش را
با لخظه های مهر تو خاموش می کنم

تر دامنی حریف صداقت نمی شود
این قصه را بخون سیاووش می کنم

بگذار بار غصه خود را به دوش من
وقتی ردای عشق تو بر دوش می کنم